Saturday, June 20, 2015

CUTI-CUTI BANDUNG | KERETA SEWA MURAH BANDUNG | PAKEJ PERCUTIAN BANDUNG 4Hari-3Malam


GROUND PACKAGE 
( TRANSPORT & HOTEL )
4HARI/3MALAM
Salam..? 
Jom Pegi Bandung..! 
Tuan/Puan, terimakasih nak buke Blog saye ni. Di blog kali ni, Qimi nak Pos kan pasal PAKEJ PERCUTIAN BANDUNG Pakej TRANSPORT & HOTEL. Mungkin selain Blog saya, Anda sudah baca pulak Blog /Website yang lain. Ok kalo macmtu, Nanti Anda boleh COMPARE Blog yang lain ngan Blog saya ni. Yang mesti anda ketahui, Jangan pernah mudah Terkagum ngan kos/harga yang Murah. Sebab, tak sedikit Orang tulis Kos murah lah atao apa lah tapi kita belum tau macmne perkhidmatannya, macmne dia punya peraturan pasal perkhidmatan Supirnya, hotel apa yang dia bagi n area mane. Kan..?

Tak nak banyak cakap lah, Simak saja terus blog saya ni. Ok..! 
Untuk anda yang perlukan Perkhidmatan mase nak bercuti dekat Bandung, Boleh lah Try Syarikat kami. Insya Allah, Mudah berurusan ngan Kami. Berikut kami akan bagi salah satu Price Pakej Percutian Bandung yang Berbaloi n Berpatutan ngan isi Poket anda.
RM215 SORANG ( TRANSPORT & HOTEL )
Dengan RM215/pax, Anda sudah dapat khidmat dari Kami yaitu berupa pakej PENGANGKUTAN & PENGINAPAN Sepanjang 4Hari-3Malam Minima 6 Orang. 

PENGANGKUTAN
Untuk pengangkutan/Transport, Kami Sesuaikan dengan Jumlah Orang yang ikut. apakah baiknya pakai kete ke, Van ke, or Bus ke. Kami sesuaikan demi keselesaan anda semua. 
Tak payah risau pasal Supir kami, Insya Allah semuanya mempunyai pengalaman tinggi dalam bidang pelancongan. Mereka mesra, Jujur, bertanggung jawab n senantiasa membantu dan menjaga anda semua semasa anda bercuti. Minyak, Parking & Tok sudah dalam pakej. Perkhidmatan Tak ade Limit Mase, Jadi silahkan anda pakai perkhidmatan Kami sampai bila pun. Insya Allah kami tidak akan minta cash tambahan apapun. 
PENGINAPAN
Satu bilik untuk 2 Orang untuk menginap di Hotel sudah termasuk breakfast. Selain hotel, kami juga menyediakan penginapan lainnya, macam Guesthouse, Homestay, Apartment atau penginapan lainnya. 

Pakej tidak termasuk:
▶ Tiket Kapal Terbang
▶ Entrancefee tempat lawatan
▶ Lunch n Dinner

BERMINAT..? 
Hubungi kami terus di talian:
Call/WhatsApp  +62 859 7447 5579
Facebook            Qimi Ban Dung        
Email                   qiemietransport@gmail.com

Mudah berurusan ngan kami. 24 jam siap layan untuk menempah atau sekedar bertanya sebarang soalan pasal cuti-cuti Bandung, Jakarta n Kota lainnya kat Indon. 

Jom Tuan/Puan Untuk anda yang sudah beli tiket flight untuk bercuti dekat Bandung, Boleh try n Tempah terus untuk perkhidmatannya menggunakan Syarikat kami. 

WHAT DO YOU WANT..? 
Anda  nak ape..? 
Cakap je apa yang anda nak, Mudah-mudahan Kami bisa Membantu mencari Barang yang anda nak. 
WHERE DO YOU GO..? 
Nak gi mane..? 
Kami bersedia layan anda kemanapun anda nak pegi. Jauh, dekat, Kami bersedia khidmat. 

So, Tunggu ape lagi. Jom Tempah sekarang jugak. 
Jom.. jom.. jommmmmm. 

Kalo hujan pakailah payung. 
Payung cantik dari Bali. 

Kalo anda nk gi Bandung.
Boleh Try syarikat Kami. 







QIMI TOUR & SINGAJAYA HOLIDAY
Khidmat Tour Package Bandung, Jakarta & Kota lainnya dekat Indonesia. 



    

No comments:

Post a Comment